8.8.07

gotas de auga


7 comentarios:

Anónimo dijo...

Vexo que segues facendo boas e interesantes fotos, pero boto de menos tanto as túas palabras coma as de Paulo. Saúdos.

Anónimo dijo...

Esquecíame, esta canción é preciosísima.

Anónimo dijo...

Gotas de auga... convertidas en arte, diría eu. O efecto da auga ó caer produce como unha chispa de alegría, parece que tivera vida propia.
Ana.

Anónimo dijo...

Gotas de auga... convertidas en arte, diría eu. O efecto da auga ó caer produce como unha chispa de alegría, parece que tivera vida propia.
Ana.

Anónimo dijo...

Qué bonitas gotiñas de auga, quixera ser unha de elas, caer e multiplicarse e ese ollo que todo parece que o ve... Encantame pasar por aquí

María dijo...

Moitas grazas polos vosos comentarios. Iso do ollo que todo o ve creo que non era o meu ;-), o que todo o ve, tendo en conta como anda o mundo, non sei se non andará mal de cataratas... os meus van vendo, ós poucos, que xa bastante é.
En canto ó das palabras... Paulo anda de vacacións ultimamente, falta lle facían, e eu, eu nunca sei qué dicir.
Saudiños.

Anónimo dijo...

Como en todo cada un ve o que quere, e iso xa é moito:-)