13.9.07

a luz e o fogar


5 comentarios:

Anónimo dijo...

Non sei por que, pero esta imaxe resúltame moi propia do mes de setembro, que sempre foi un tempo moi grato para min: o cambio de estación, as colleitas, as noites máis grandes, as froitas maduras, o olor da tinta fresca dos libros de texto listos para estrear...

María dijo...

Tes razón, é unha foto que lembra a setembro, quizais pola claridade da parece a o acolledor da luz interior, "a media luz". A min tamén me gusta este mes, será porque nacín nel, será porque sempre é un mes de inicio, moito más que xaneiro, para nós que temos o calendario algo virado do revés.
saúdos.

Anónimo dijo...

Pois eu, esta vez, quédome co título porque soa moi ben. Si, como anuncio do outono, que xa case está aí.
Ana.

Miguel Muñiz dijo...

ola maría encantme esta foto, so te doi un consello,eu iriame un pouquiños a dereita pa facela, desta maneira as lineasa das gaiolas non quedarían tortas e penso que foto ganarías mais..

biquiño

María dijo...

Grazas, rapaces. Miguel, creo que tes razón nesa apreciación que me fas. O certo é que levaba algo de présa, vin a luz e fixen a foto de paso, pero ó vela no ordenador tamén pensei o mesmo, de feito intentei modificala pero non me gustaba o resultado. O natural vese que sempre loce máis.
Bicos.